ATSON پنل مرکزی
از منوی راست، دستگاه اضافه کنید
سامانه مدیریت آتسون
از منوی راست، دستگاه اضافه کنید
برای دسترسی به این صفحه باید به همان وایفایای متصل باشید که دستگاه شما به آن متصل هست. بعد از ورود به صفحه میتوانید در تب سناریو تنظیمات مربوط به سناریوها را انجام دهید.
برای دسترسی به این صفحه باید به همان وایفایای متصل باشید که دستگاه شما به آن متصل هست.
برای دسترسی به این صفحه باید حالت کاری دستگاه را به حالت هات اسپات تغییر دهید و به وایفای خود دستگاه متصل شوید ، در حالت هات اسپات چراغ آبی دستگاه هر دو ثانیه یکبار چشمک میزند.
برای ورود به صفحه تنظیمات پیشرفته ، باید حتما به همان وایفای ای متصل باشید که دستگاه شما به آن متصل هست.
وقتی دستگاه شما در حالت هات اسپات قرار میگیرد ، اسم وایفای دستگاه با نامی که شما برای آن انتخاب می کنید نمایش داده میشود.
وقتی دستگاه شما در حالت هات اسپات قرار میگیرد ، با رمزی که شما برای آن انتخاب می کنید باید به آن متصل شوید.
ارتباط دستگاه شما با وایفای قطع شد و وارد حالت هات اسپات شد ، از این پس باید به وایفای خود دستگاه متصل شوید سپس فقط از طریق تب (حالت هات اسپات) میتوانید به دستگاه و رله ها دسترسی و کنترل داشته باشید.
برای بازگشت به حالت وایفای (استیشن) بعد از وارد شدن به صفحه وب دستگاه در قسمت تنظیمات دکمه (بازگشت به حالت استیشن) را بزنید.
برای انجام این عملیات دستگاه باید به وایفای متصل باشد و چراغ آبی دستگاه به صورت ثابت روشن باشد.
این عملیات ارتباط دستگاه شما با سرور اصلی را قطع میکند و شما فقط میتوانید از طریق (تنظیمات پیشرفته) روی دستگاه و رله ها کنترل داشته باشید.
برای وصل کردن ارتباط از راه دور وارد تنظیمات پیشرفته شوید در قسمت تنظیمات کنترل از راه دور را روشن کنید.
این عملیات کل تنظیمات موجود در دستگاه را پاک میکند و دستگاه به تنظیمات کارخانه برمیگردد سپس چراغ آبی دستگاه تند چشمک میزند و باید به وایفای دستگاه متصل شوید و آدرس (172.16.4.1) را وارد مرورگر خود کنید و در تب کانفیگ مشخصات وایفای خودتان را برای دستگاه تعریف کنید.
برای اعمال عملیات بازگشت به تنظیمات کارخانه به صورتی دستی ، باید دکمه روی دستگاه را به فاصله هر 3 ثانیه 8 بار فشار دهید تا دستگاه به تنظیمات کارخانه برگردد.
آیا از انجام این عملیات مطمئن هستید؟